Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług - korzystanie z serwisu oznacza ich akceptację. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
CaloscGora

Ogłoszenia Lublin

Mieszkania, Praca, Ślub, Usługi

Lubliniak.com.pl - witamy

Korepetycje i Kursy - Lublin

Dodano:2014-03-14
Cena: 370 zł
Miejsce: Lublin

Przy kontakcie powołaj się na serwis Lubliniak.com.pl

Telefon:663023002

Spin Call Selling - Sztuka Sprzedaży przez Telefon


Jeżeli...
• Na myśl o wykonaniu telefonu do Klienta Twój puls przyśpiesza;
• Zbyt często słyszysz „Nie” zanim w ogóle powiesz o co chodzi;
• Klienci nie chcą ze Tobą rozmawiać;
• Nie wiesz co zrobić, żeby przynajmniej wysłuchali propozycji do końca;
• Nie wiesz co więcej możesz zrobić, by podnieść skuteczność swoich rozmów;
• Zastanawiasz się jak zainteresować klienta swoim produktem/usługą przez telefon;
• Szukasz sposobów na zwiększenie swojej sprzedaży;
... czytaj dalej, bo nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
Umiejętne wykorzystanie telefonu pozwala zyskać potężne narzędzie nie tylko do kontaktów z naszymi klientami, ale również narzędzie sprzedażowe. Szkopuł jest jednak taki, że tak jak rozmowa handlowa z klientem face to face, tak i rozmowa telefoniczna rządzi się swoimi prawami. Wymaga ona od nas dodatkowych kompetencji i umiejętności, których opanowanie zapewni maksymalnie wykorzystanie telefonu do wzrostu sprzedaży naszych usług lub produktów.
Po szkoleniu będziesz wiedział:

• Jak od A do Z poprowadzić rozmowę handlową opartą o jedną z najbardziej skutecznych metod sprzedaży spin selling;
• Co jest niezbędne do prowadzenia efektywnej telefonicznej rozmowy handlowej;
• Jak budować dobrą relację z klientem przez telefon;
• Jak rozpoczynać rozmowę z klientem omijając początkowy opór;
• Jak zbadać prawdziwe potrzeby i interesy klienta;
• Jak w trakcie rozmowy rozpoznać z jakim typem klienta masz do czynienia oraz jak dostosowywać do niego sposób prezentacji;
• Czym jest a czym nie jest język korzyści w sprzedażowych rozmowach telefonicznych;
• Jak radzić sobie z pojawiającymi się obiekcjami i jak je wykorzystywać do osiągnięcia celu;
• Jak skutecznie finalizować transakcję przez telefon;

Jeżeli jesteś:
• Mikroprzedsiębiorcą samodzielnie prowadzącym rozmowy handlowe;
• Doradcą klienta;
• Pracownikiem działu sprzedaży bądź obsługi klienta;
• Przedstawicielem handlowym;
• Zainteresowany tematyką sprzedaży przez telefon;

… to szkolenie sprawi, że staniesz się bardziej SKUTECZNY

Szkolenie zawiera kompleksowy zestaw informacji, narzędzi oraz technik wykorzystywanych w telefonicznej rozmowie handlowej, ułożonych zgodnie z etapami metody sprzedażowej spin selling. Program ten wzbogacony jest o trening umiejętności – w proporcji 50% wiedzy 50% praktyki. W odróżnieniu od innych tego typu propozycji, szkolenie prowadzi krok po kroku przez każdy z elementów telefonicznej rozmowy handlowej. Wyznacza ramy, które wypełnisz swoimi indywidualnymi treściami.


Program szkolenia:

A. Zbuduj kontakt. Zbuduj relację.
1. Przygotowanie do rozmowy z klientem;
2. Sposób przedstawienia się;
3. Budowanie dobrej atmosfery i relacji;
4. Sposób mówienia o celu. Haki na uwagę – jak to zrobić?;
5. Eliminowanie początkowego oporu lub dotarcie do osoby decyzyjnej
B. Zbadaj grunt. Zbadaj potrzeby.
1. Rodzaje potrzeb;
2. Interesy a stanowiska – różnice;
3. Rodzaje pytań w badaniu potrzeb;
4. Pytania spin selling i ich wykorzystanie;
5. Parafraza i sposób jej wykorzystania;
C. Zbuduj prezentację na stycznych i programie klienta.
1. Fundamenty efektywnej prezentacji – gdzie ich szukać?
2. Prezentacja ogólna i zindywidualizowana – szanse v.s. zagrożenia;
3. Język korzyści – (malowanie słowem, słowa wytrychy);
4. Metaprogramy klientów – jak je rozpoznawać i wykorzystywać?;
5. Przygotowanie klienta do podjęcia decyzji;
D. Zdiagnozuj odmowę i brak zainteresowania
1. Obiekcje prawdziwe i rzekome;
2. Obiekcje a obawy;
3. Sposoby radzenia sobie z obiekcjami;
4. Reakcja na obiekcje
E. Sfinalizuj
1. Pytania domykające i zamykające sprzedaż;
2. 5 skutecznych technik zamknięcia sprzedaży;
3. Czym jest kac pozakupowy i jak mu przeciwdziałać.



BONUS!

Otrzymasz dwie godziny indywidualnych sesji coachingu poszkoleniowego lub konsultacji (do wyboru), w trakcie których będziesz mógł wyznaczyć swoją ścieżkę rozwoju kompetencji sprzedażowych, skonsultować skrypty rozmów, uzyskać pomoc w rozwiązaniu najczęściej pojawiających się problemów. To wszystko możesz wykorzystać nawet do dwóch miesięcy po szkoleniu!
W ramach szkolenia gwarantujemy:
• 16 godzin szkolenia połączonego z intensywnym treningiem umiejętności;
• Dwie godziny indywidualnych sesji coachingu lub konsultacji, które możesz wykorzystać do dwóch miesięcy po szkoleniu (wartość 200zł);
• Opiekę merytoryczną dwóch doświadczonych trenerek (patrz niżej);
• Materiały szkoleniowe;
• Dyplom ukończenia szkolenia;
• Zimne napoje, kawę, herbatę, poczęstunek.

Miejsce szkolenia: Lublin
Data: 5-6.04.2013


Cena szkolenia:

1. Przy rejestracji do 20 marca - 370zł + VAT
2. Po 20 marca - 400zł +VAT
3. Zgłaszając jednocześnie dwie osoby, zapłacisz 340zł +VAT za osobę!

Trenerzy:
Elżbieta Gierczak - wieloletni manager i trener call center. Ekspert rozwoju zespołów sprzedażowych i organizacji, specjalista w zakresie sprzedaży przez telefon. Realizowała projekty m.in. dla Polkomtel, P4, TPSA, PGE, T-Mobile, Sferia, Netia, Verlag Dashofer, Infor, Bertelsmann. Autorka artykułów publikowanych na portalach branżowych, m.in. salesnews.pl, callcenternews.pl, outrourcingportal.pl. Coach pasjonat. Obecnie w trakcie akredytacji ICF. Absolwentka psychologii KUL, Podyplomowych Studiów dla Trenerów i Coachów Uczelni Łazarskiego, Szkoły Coachów Biznesu Akademii Set oraz Szkoły Coachingu Zespołowego i Grupowego.
Małgorzata Kaźmierska – trener praktyk, coach, specjalista zarządzania zasobami ludzkimi, manager. Ponad 1200 godzin szkoleniowych w zakresie rozwoju kompetencji sprzedażowych telemarketerów. Swój styl pracy opiera na partnerstwie, pełnym zaangażowaniu oraz skupieniu na celu. Autorka licznych programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności miękkich oraz programów rozwojowych. Jako manager buduje, rozwija oraz zarządza zespołem sprzedawców. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Podyplomowych studiów dla Trenerów Biznesu i Coachów Uczelni Łazarskiego (program zgodny z wymogami akredytacyjnymi Izby Coachingu). Realizowała projekty m.in. dla Polkomtel, P4, TPSA, PGE, TK Telekom, Home.pl.

Bądź bardziej skuteczny! Rozwijaj się!
Zapraszamy!

Zespół Emergo Coaching
www.emergocoaching.pl

Kliknij by powiększyć


Reklama
Wypożyczalnia samochodów Lublin
Serwisy Partnerskie
Pomocnik studenta Nowysącz.biz Usługi Lublin - Twoj-Lublin.pl
 

Ogłoszenia Lublin

 
CaloscDol